Spotkanie inaugurujące cykl wydarzeń mających na celu stworzenie marki turystycznej "Żywiecki Raj".
W dniu wczorajszym w siedzibie Stowarzyszenia LGD "Żywiecki Raj" odbyło się spotkanie osób, którym leży na sercu dobro regionu w szerokim tego słowa znaczeniu. Wraz z Fundacją Laboratorium Inicjatyw Środkowoeuropejskich oraz Konsorcjum: Dawid Zieliński SocLab, zamierzamy stworzyć markę turystyczną "Żywiecki Raj". Z tego też powodu do udziału w spotkaniu zaprosiliśmy przedstawicieli różnych środowisk: kultury, sztuki, przedsiębiorców, działaczy społecznych.
Rozmowa toczyła się wokół następujących zagadnień:
- przedstawienie dobrych praktyk w zakresie kreowania marki turystycznej,
- tworzenie terytorialnego produktu turystycznego,
- czym powinien być Żywiecki Raj w kontekście rozwoju turystyki.
Było to jedno z działań składającym się na wdrażaną przez LGD operacje własną tj. Markowy produkt turystyczny w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”. W ramach tego projektu, LGD planuje:
-opracować program promocji marki dla LGD „Żywiecki Raj”,
-wypracować produkt turystyczny wraz z opracowaniem identyfikacji wizualnej,
-przeprowadzić działania promocyjne dla nowopowstałego produktu turystycznego.