Informacja o rekrutacji na szkolenie dotyczące social media
Stowarzyszenie „Partnerstwo Północnej Jury” wraz ze Stowarzyszeniem - Lokalna Grupa Działania „Żywiecki Raj” w ramach realizacji projektu współpracy pt.: „Magiczny, regionalny koszyk atrakcji”, akronim MARKA, zaprasza na bezpłatne szkolenie online na temat social media 19 listopada 2021r. o godz. 8:00- 14:00. Szkolenie jest skierowane do 13 mieszkańców partnerskich gmin Stowarzyszenia PPJ (tj. gmin: Janów, Koziegłowy, Lelów, Mstów, Niegowa, Olsztyn, Poraj, Przyrów, Żarki) i 16 mieszkańców partnerskich gmin Stowarzyszenia - LGD "Żywiecki Raj" ( tj. gmin: Czernichów, Gilowice, Jeleśnia, Koszarawa, Lipowa, Łękawica, Łodygowice, Milówka, Radziechowy-Wieprz, Rajcza, Ślemień, Świnna, Ujsoły, Węgierska Górka).
Prosimy o uzupełnienie FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO - TUTAJ
Zgłoszenia przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do 16 listopada 2021r.
O zakwalifikowaniu się na szkolenie będzie decydowała kolejność zgłoszeń, o czym uczestnicy zostaną poinformowani drogą mejlową bądź telefoniczną po zakończeniu rekrutacji na szkolenie, tj. najpóźniej 17 listopada 2021r.
Szkolenie będzie miało formułę online, zostanie przeprowadzone przez Instytut Pracy i Edukacji, z siedzibą w Gliwicach, przy użyciu zewnętrznej platformy ZOOM. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie niniejszego zgłoszenia, zamieszkanie na terenie jednej z partnerskich gmin Stowarzyszenia PPJ bądź Stowarzyszenia - LGD "Żywiecki Raj" jak również posiadanie sprzętu komputerowego z dostępem do Internetu.
Harmonogram szkolenia online nt. social media obejmuje:
- Rodzaje medii społecznościowych i analiza, które z nich będą najlepsze dla potrzeb NGO ( ze szczególnym uwzględnieniem portali: facebook, instagram, YouTube, Twitter, ).
- Korzystanie z poszczególnych funkcji, dostępnych w określonym kanale.
- Przygotowanie strategii obecności długofalowej w social media.
- Sposoby mobilizowania użytkowników do interakcji z marką.
- Narzędzia , które można zastosować do pomiaru efektywności działań i ich monitorowania ( np. reklama).
- Tworzenie angażujących, ciekawych i atrakcyjnych wizualnie wpisów.
- Social selling i marketing - sprzedaż w mediach Społecznościowych.
- Sposób prowadzenia dyskusji w social mediaa także reagowania w sytuacjach kryzysowych (nieprzychylne komentarze, negatywne recenzje).
- Pytania uczestników/dyskusja na temat doświadczeń z pracą w social mediach.
Efektem przeprowadzonych szkoleń będzie podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników, mieszkańców partnerskich gmin, na temat korzystania z social media w celu budowania wizerunku marki potwierdzona certyfikatem uczestnictwa w szkoleniu. Zapraszamy!
Szkolenie online jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.3. "Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania"- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.